poniedziałek, 12 września 2011

POTRZEBUJĘ WASZEJ POMOCY

Piszę tego posta ponieważ zgłosiłam moje
NIEBIESKIE KORALIKOWE KOLCZYKI - SZTYFTY - WODNE KWIATY
do konkursu na FACEBOOKU.

I do dziś byłam na dobrej drodze do wygranej, aż nie zgłosiła się dziewczyna, która zawsze wygrywa jeśli chodzi o koraliki :(

Konkurs trwa do 19.09.2011 (poniedziałek) do godziny 13:00
więc mam jeszcze szansę.
I dlatego zwracam się do posiadaczy FACEBOOKA z wielką prośbą.

Proszę polubcie tą stronę KLIK
Potem oddajcie na mnie głos lubiąc moje zdjęcie KLIK
I na koniec poproście o to samo znajomych:)

Z góry bardzo Wam dziękuję i pokładam w Was całą nadzieję :)

5 komentarzy:

  1. Kolczyki są takie śliczne i delikatne. Nie posiadam konta, ale poproszę znajomych :o))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi! I found your blog and I like it so much! Very cute earrings!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam serdecznie, że ze mną jesteście i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...