niedziela, 24 lipca 2011

MASKOTKA - HIPCIO & SŁONINKA

Na początku cieszę się,  z przybyłych na moim blogu komentarzy i uznania dla moich prac :) Chciałabym zmienić kolorystykę mojego bloga bo różowy nie należy do moich ulubionych kolorów wbrew pozorom. Powiem Wam też w sekrecie, że zrobiłam już nową bransoletkę, ale pokażę ją ją dopiero jeśli uda mi się zrobić do niej kolczyki ze wzoru od Weroniki za który jeszcze raz bardzo jej dziękuję :)

No dobra ja tu gadu gadu a tu trzeba Wam coś nowego pokazać. Dziś duża i mała maskotka :)

MINI HIPCIO
Maleńki hipopotamek wspaniale nada się jako brelok do kluczy lub przywieszka do telefnou :) Oczywiście na zamówienie dostępny we wszystkich kolorach tęczy ;p
CENA: 12zł + koszt przesyłki


SŁONINKA
Słoninka w porównaniu z Hipciem jest spora. Niektórzy uważają, że to mrówkojad ;p Może być i mrówkojad. Nie wiem jeszcze jaką cenę dla niej dać...
Wymiary: na stojąco - 22cm, na siedząco - 16cm.

Dla porównania zdjęcie wspólne HIPCIO & SŁONINKA (w dziwnym kapeluszu/koronie;p)


PS. Jeśli uda mi się coś sprzedać dzięki temu blogowi zrobię CANDY :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Wam serdecznie, że ze mną jesteście i komentujecie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...